سرخط خبرها

بازیکنان استقلال راضی از جدایی خطیر| بازگشت آرامش به قلب استقلال؟

  • کد خبر: ۲۲۵۸۸۵
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶
بازیکنان استقلال راضی از جدایی خطیر| بازگشت آرامش به قلب استقلال؟
بازیکنان استقلال از جدایی خطیر راضی و خشنودند. آنها معتقدند که رفتن این مدیر از استقلال به نفع تیم خواهد شد. آیا تعبیر آنها درست خواهد بود؟

گروه ورزش|شهرآرانیوز، به مجرد آنکه خطیر از سمتش کنار گذاشته شد جواد نکونام بدون هیچ ملاحظه کاری پشت تریبون قرار گرفت و اعلام کرد همه بازیکنان از جدایی مدیرعامل سابق خوشحالند و حتی این خرسندی را زمان بازگشت از تبریز به تهران در داخل هواپیما نمایان کردند. ادعای جواد نکونام با واقعیت‌های تیم استقلال همخوانی دارد. بعد از بازگشت استقلال و آغاز دوباره تمرینات می‌شد این حس رضایتمندی را چهره بازیکنان دید؛ بازیکنانی که حالا انتظار دارند هلدینگ خلیج فارس درهفته‌های باقی مانده لااقل بتواند از لحاظ مالی آنها را تامین کرده تا با فراغ بال به سمت موفقیت گام بردارند.

 بازیکنان استقلال جملگی براین باورند که رفتن خطیر از مدیریت استقلال به این باشگاه آرامش خواهد داد و موجب کاهش تنش‌ها خواهد شد. گرچه بازیکنان از خلف وعده‌های آقای مدیر در این ایام به ستوه آمده بودند و مبالغ درشتی از فصل قبل پرداخت نشده، اما آنچه بیش از پیش آنها را آزار می‌داد این بود که هیچ همسویی میان مدیریت و سرمربی وجود نداشت و همواره شاهد چالش‌های متعددی میان سرمربی خود و مدیرعامل بودند. البته اینکه بازیکنان استقلال نسبت به این جدایی ابراز رضایت کرده‌اند دلیلی قطعی برای نتیجه گیری استقلال نیست و باید دید در روز‌های آتی چه واکنشی از سوی بازیکنان در بازی‌های لیگ برتر دیده خواهد شد و آیا بازیکنان به واقع می‌توانند از این فضا در راستای موفقیت استفاده کنند یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->